Side 1 af 1
Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: man 29. aug 2011 22:34
af Lise Sonne
Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne

Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !
Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 07:02
af Smykkeunivers
Ha ha, du var da glad for papegøjer den gang

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 07:03
af Susanne i nord
Har også haft et par papegøjer engang. Men er jo kun fra 85, tror de genblomstrede i 90'erne.
Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 08:15
af miska
Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne

Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !
Er bare heeeelt vild med "korsene" nederst i billedet

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 08:16
af miska
miska skrev:Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne

Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !
Er bare heeeelt vild med "korsene" og de små vifter nederst i billedet

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 09:32
af Lise Sonne
Er der ikke nogen andre, som har nogle 'skøre' øreringe liggende ?

Eller skal jeg være den eneste ?
Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 12:06
af mini123
Jeg har vist nogle i plastik - også fra 80érne - sammen med nogle smykker min mor fandt fra samme tids periode

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -
: tirs 30. aug 2011 12:09
af Shawnee
Hææææææ...
Jeg havde også papegøjer.. Og en masse andet stort.. Må se om jeg kan grave dem frem fra gemmerne..
