Hvordan ser jeres jul ud?
: fre 16. dec 2011 15:51
Hvordan ser julen ud hos jer?
Har I fået købt alle gaverne?
Holder I selv jul eller skal I ud?
Hvordan er jeres traditioner?
Iår skal vi til Freddy´s familie og de er altså meget meget mærkelige!
Vi får nemlig suppe, tarteletter og risalamande JULEAFTEN!! Min svigerinde har dog lovet mig at hun sørger for flæskesteg med det hele lillejuleaften.
Efter maden danser vi om træet, 1. og sidste vers, de har også en tradition med at danse gennem hele huset, til stor morskab for ungerne. Vi bliver 16 plus en masse børn. Det er ungernes Oldemor og Oldefar der står for arrangementet.
Jeg er indtil videre så privilligeret at jeg bare skal sætte mig til bords ligegyldig hvor vi holder jul. Jeg har aldrig selv stået for den del, endnu.
Gaverne er købt, det gjorde jeg allerede den 1. december, så jeg har bare kunne læne mig veltilpas tilbage og nyde det.
Hvordan ser det ud hos jer? Fortæl fortæl
Har I fået købt alle gaverne?
Holder I selv jul eller skal I ud?
Hvordan er jeres traditioner?
Iår skal vi til Freddy´s familie og de er altså meget meget mærkelige!
Vi får nemlig suppe, tarteletter og risalamande JULEAFTEN!! Min svigerinde har dog lovet mig at hun sørger for flæskesteg med det hele lillejuleaften.
Efter maden danser vi om træet, 1. og sidste vers, de har også en tradition med at danse gennem hele huset, til stor morskab for ungerne. Vi bliver 16 plus en masse børn. Det er ungernes Oldemor og Oldefar der står for arrangementet.
Jeg er indtil videre så privilligeret at jeg bare skal sætte mig til bords ligegyldig hvor vi holder jul. Jeg har aldrig selv stået for den del, endnu.
Gaverne er købt, det gjorde jeg allerede den 1. december, så jeg har bare kunne læne mig veltilpas tilbage og nyde det.
Hvordan ser det ud hos jer? Fortæl fortæl
![smiley-xmaslights [smilie=smiley-xmaslights.gif]](./images/smilies/smiley-xmaslights.gif)