Hold op hvor er der meget spam på forummet idag :doh
Lene kan du ikke slette denne bruger http://www.smykkeforumforalle.dk/member ... ile&u=1408
Hun bliver bare ved og ved idag og ødelægger næsten alle indlæg i brugernes egne smykker
Spam
Redaktør: rumlebumle
Jeg tror jeg sletter 10-15 spam djævle
om dagen, vi er ved at se hvordan vi kan blive dem kvit, alt vi har prøvet er forgæves, så det foregår manuelt.

Hvad så med vores udenlandske medlemmer?Pia skrev:HVAD MED AT BLOKere alle udenlandske ip-adresser?
Og det er da også hyggeligt at kigge forbi, når man er på ferie.
Der må findes en bedre løsning...
Måske HER (≤ phpBB 3.0.5) eller HER (phpBB 3.0.6 ≥).
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg har i weekenden slettet over 30 indlæg fra flere forskellige. Jeg synes det er ved at tage overhånd. Hver dag i vores fødselsdagsgruppe på forsiden, forsvinder vores reelle brugere, blandt alle spammerne, som også har "fødselsdag".
- Cyberimport
- Perle

- Geografisk sted: Åbybro
- Kontakt:
Jeg har i går installeret en nye Bekræftelses kode, hvor der skal skrives 2 ord ved tilmelding, så må vi lige se om det kan sortere nogle spam oprettelser fra, der er kun kommet er oprettelse i dag.
Med venlig hilsen klaus ( Cyberimport )

Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
He Saylorsaylor skrev:Det var ellers en dårlig idéPia skrev:HVAD MED AT BLOKere alle udenlandske ip-adresser?, for jeg skriver fra Tyskland
Var lige inde på din blok. Det er da nogle helt vild flotte ting du har der. De der mosaik kugler, hvordan laver du dem og er der lys i ??? De er for fede

LOKE'S GHOST