Side 1 af 1
En ny ring
: tors 28. jun 2012 12:48
af Ivan
Dav i gruppen.
Jeg har lavet en ny damering, som jeg gerne vil have lidt "kritik"

af.
Ring og fatning er i sølv og stenen er en Topas på 1 ct.

God sammoer til alle, håber at alle for en god sommer.

Re: En ny ring
: tors 28. jun 2012 17:58
af Susanne i nord
Synes den er lækker og rustik, kan faktisk godt li at det har et lidt "råt" men færdigt look. Man kan se det er håndværk og ikke maskin produktion.
Jeg ville gerne eje den.
Re: En ny ring
: tors 28. jun 2012 19:17
af awiaya
rigtig lækker....synes også den er flot med det både rustikke og feminine look....godt arbejde...
Re: En ny ring
: søn 1. jul 2012 22:44
af smykke damen
Jeg synes også at din ring er rigtig flot.
Re: En ny ring
: man 2. jul 2012 09:50
af anna-edith
Re: En ny ring
: ons 18. jul 2012 01:10
af BlueRaven
Aiii, hvor er den cool, Ivan!
Det er ret smart, den måde du har vredet noget af ringskinnen på, så fatningen bliver mere integreret.
Og jeg skal da lige love for, du er blevet skrap udi metalkunsten
Det her kræver vist et par roterende topaser!
og en lille dans


Re: En ny ring
: man 23. jul 2012 11:12
af Danagonia
Hvor er den bare flot Ivan!
Re: En ny ring
: fre 27. jul 2012 11:31
af Fashion
Super flot lavet. Er rigtig vild med designet
Re: En ny ring
: tirs 7. aug 2012 14:23
af Anne Marthin

Jeg er vild med din fine ring og får helt lyst til at gå i gang med mit
ringe-projekt (men venter på stenen..

)