Ny kæde fra mig.
Redaktør: rumlebumle
Her er lige en ny fimo kæde.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Rigtig flot - så den godt i din butik ........hvor store er perlerne ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
De er ca 3cm og de er ret flade i det .og tak for at du kan lide den.
Kærlig hilsen

jeg kan lige se den for mig til sådan et flot "safari-look" af et sæt tøj.....du ved lige den rette Quinde.....og den er sikkert også flot til vinteren, pga. de lidt mørke farvetoner....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Rigtig smart halskæde Kirste, du er da blevet rigtig god til det der fimo.

For sat--------- Kirsten. Du har gjort det igen. Fantastisk. Har du selv lavet perlerne? Det er da ærgerligt, jeg ikke har råd til at købe alle de kæder du fremviser.
Ja jeg har selv lavet perlerne og butler du kan jo også lave flotte kedre så du må bar lave nogen til dig selvvvvv 
Kærlig hilsen

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Flot, flot, flot!
Jeg vil dog sætte nogle større mellemperler fordi man kan godt se tråd. Men jeg er alt for pefektionistisk
Jeg vil dog sætte nogle større mellemperler fordi man kan godt se tråd. Men jeg er alt for pefektionistisk
Jamen Kirsten. Jeg har jo ikke så fine fimoperler og Smykkeunivers kan ikke blive ved med at lave perler til mig, fordi jeg har nogle ideer. Hun har også travlt selv
Jeg må ind og kikke på Camillas hp
Ydermerer ved du jo godt, at når jeg har lavet noget til mig selv, har jeg en bagdør, som ikke altid er låst
og pist er de borte
Nu må jeg til at låse den noget oftere
Sølle Sally hunkat, så kan hun ikke komme ud mere

Ydermerer ved du jo godt, at når jeg har lavet noget til mig selv, har jeg en bagdør, som ikke altid er låst
Nu må jeg til at låse den noget oftere