BeadsNdrops åbner perle-paradis i 2 etager

Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.

Redaktør: rumlebumle

PinkTourmalin
Perle
Perle
Har netop fået nyhedsbrev fra BeadsNdrops og de åbner en butik i 2 etager i Studiestræde 41 - nær Rådhuspladsen - Torsdag d. 27 august, syntes det er dejligt, at der kommer flere butikker hvor man kan komme ind og se og føle på varerne. Nettet er godt - men det at kunne se og mærke tingene er nu det bedste syntes jeg.
PinkTourmalin :x-
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - det lyder spændende - for jer der bor i nærheden :x-

Heldigvis har vi også en fysisk smykke-dels butik i Aalborg for det er godt nok noget helt andet, at se og røre ved perlerne, end at nøjes med at se et billede ;)- for det kan let snyde ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ja jeg har også fået dette brev ,men det er desværre for langt for mig ØV ØV for ellers skulle jeg sørme derind ;)-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Er det ikke noget med at du harhar givet dig selv købe forbud :?: :?: :?: =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Uha ja men det med den kolde perletyrker har jeg opgivet =)) for det er fandmeeeeeee undskyld svært at overholde,for det er ligeså svært som at overholde en slankekur og al det perleri er jo stærk vanedannede :)) men min ryggrad er stadig som en regnorm ,men den bliver stærkere og stærkere =)) :)) :whistle: :violin:
Billede I LOVE CATS
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
når så hun åbner simpelhen en større butik.. men hun er meget meget dyr med sten men ret billig med forgyld messing og de ting der har jeg nogle ting jeg altid køber hos hende..
Besvar