Velbekomme, det ser rigtig godt udlisbeth skrev:Jeg har fået lavet disse 2 armbånd af mine bytte byt perler
Tilsat onyx og lilla kvarts
Tilsat Lava og Phyrit elsker phyritter![]()
Tusind tak for perlerne
Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR
Redaktør: rumlebumle
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Og her er så hvad jeg fik i bytte:

En rigtig lækker blanding. Men den sætter mig på en hård prøve.
Godt der er lang tid til deadline.

En rigtig lækker blanding. Men den sætter mig på en hård prøve.
Godt der er lang tid til deadline.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Hold op nogle pakker der bliver sendt af sted.. 
Jeg har lige fået lavet et par ørering mere ud af min pakke, har brugt rondeller, 4 eller 6 mm perle og ørekroge, husker ikke hvor jeg lige har de to store facet sten fra, måske en anden bytter? Hmm plejer ellers nok at have styr på tingene

Hov må også sige øreringene er altså lige lange, der er en anelse hældning på underlaget og krogene er heller ikke samme højde da smykkestativet er håndlavet.. Men øreringene er lige store
Jeg har lige fået lavet et par ørering mere ud af min pakke, har brugt rondeller, 4 eller 6 mm perle og ørekroge, husker ikke hvor jeg lige har de to store facet sten fra, måske en anden bytter? Hmm plejer ellers nok at have styr på tingene
Hov må også sige øreringene er altså lige lange, der er en anelse hældning på underlaget og krogene er heller ikke samme højde da smykkestativet er håndlavet.. Men øreringene er lige store
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
AnneSkovsgaard skrev:Velbekomme, det ser rigtig godt udlisbeth skrev:Jeg har fået lavet disse 2 armbånd af mine bytte byt perler
Tilsat onyx og lilla kvarts
Tilsat Lava og Phyrit elsker phyritter![]()
Tusind tak for perlerne
Superlækre armbånd !
Er I gået i stå alle sammen? 
Jeg har lige gjort et armbånd mere færdig. Hvis jeg når det håber jeg meget på at få lavet endnu et ;D Men jeg har snart brugt alle perlerne Sådan en dejlig pakke endnu engang Griffen.

Jeg har lige gjort et armbånd mere færdig. Hvis jeg når det håber jeg meget på at få lavet endnu et ;D Men jeg har snart brugt alle perlerne Sådan en dejlig pakke endnu engang Griffen.
Så fik jeg endelig taget billeder. Har haft smykkerne liggende i lidt tid.
Og jeg mangler stadig at finde på nogle enkelte ting. Jeg skal nok nå det inden deadline.
Her er hvad jeg fik:

Og her er foreløbig hvad jeg har lavet:

Og jeg mangler stadig at finde på nogle enkelte ting. Jeg skal nok nå det inden deadline.
Her er hvad jeg fik:

Og her er foreløbig hvad jeg har lavet:

De bedste hilsner
Mette
Mette
-
Love-Shopping
- Opal

Jeg har ikke glemt det... så der skal nok snart komme billeder fra mig...
Super flotte smykker der er blevet vist...
Super flotte smykker der er blevet vist...
Knus fra Katja