Smykker lavet på ferien !
Redaktør: rumlebumle
Dejlige tung du har lavet, men mine øjne falt også på dine viklinger , de kune da godt være pæner ik`
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvor har du været effektiv! sikke lækre sager også
tommel op.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Whau - hvor har du været flittig her i sommervarmen
Og sikke mange lækre sten, du har fået sat sammen - mums
Og nu hvor det formentlig bliver lidt køligere, kan du lige gå dine snoninger efter
Jeg har ikke været i nærheden af mine smykkematerialer - faktisk har jeg stort set ikke brugt smykker de seneste par uger !
Og nu hvor det formentlig bliver lidt køligere, kan du lige gå dine snoninger efter
Jeg har ikke været i nærheden af mine smykkematerialer - faktisk har jeg stort set ikke brugt smykker de seneste par uger !
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
namme nam, sikke en ferie, sad du inddøre ALTID !!?? hahahhaha
der har været godt gang i flouritter, amethyster og en masse andet guf....

der har været godt gang i flouritter, amethyster og en masse andet guf....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg var da ikke indendøre - sad ude på solsengen eller terrassen og perlede. Fandt mig en lille papkasse, som jeg brugte som bakke, det fungerede helt fint (bortset fra sveden, der rullede ned over øjnene)Linda skrev:namme nam, sikke en ferie, sad du inddøre ALTID !!?? hahahhaha
der har været godt gang i flouritter, amethyster og en masse andet guf....![]()
Tak for alle kommentarerne, både risen og roserne