Konkurrence - Skind og Læder

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
BlueRaven skrev:Uh uh uh - hvor har du købt de dersens vedhængs dimser? Har bare ledt forgæves efter dem i måneder...Billede

Flot armbånd ellers. Jeg kan godt lide den hvide læder, som gør det lidt anderledes.
Og det er nogle nydelige viklinger, du har begået.

Billede
De er fra vores Lene - hun har dem ikke i butikken, men skriv en pb eller mail til hende, hun har dem både i fs og fg.
Og tak for ros :D
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Jeg må lige spørge - hvis man har lavet et smykke og uploader det her til konkurrencen. Men så senere - inden konkurrencen udløber - laver et nyt smykke, man hellere vil have indgår. Må man så skifte det først uploadede smykke ud?

Har nemlig lavet eet, men vil gerne lave et mere - er dog i tvivl om, om jeg når det)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
mjanneh skrev:Jeg må lige spørge - hvis man har lavet et smykke og uploader det her til konkurrencen. Men så senere - inden konkurrencen udløber - laver et nyt smykke, man hellere vil have indgår. Må man så skifte det først uploadede smykke ud?

Har nemlig lavet eet, men vil gerne lave et mere - er dog i tvivl om, om jeg når det)
Ja det må du gerne :-D
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Her er så mit bidrag: Et hårspænde i sort ruskind med pynt af læderblomst, sæl, afghanerfår (nej, det lugter ikke!), tyl, spansk blondeslør, et par knapper, kæder og en blå swarowski:

Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Ha Haaaa!

Jeg er vist ikke rigtig vågen, for jeg sad og tænkte: "Bliver den ikke lidt tung, med de to store agatskiver?" Billede

Billede

Men du har sørme fået mange skind/læder typer med :clap:

Billede
Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op hvor er den smuk :-o :-o :-o ,men har du selv lavet læderblomsten? jeg har læst at det vist var lavet ud af en gammel læderfrakke ,men hvordan?
Billede I LOVE CATS
mjanneh
Smaragd
Smaragd
BlueRaven skrev:Ha Haaaa!

Jeg er vist ikke rigtig vågen, for jeg sad og tænkte: "Bliver den ikke lidt tung, med de to store agatskiver?"[]

Ohhh - ha, ha :-)

Så var det godt, jeg ikke sendte mit første bilede ind, for der var den fotograferet på et stabel fortovsfliser ;-)
mjanneh
Smaragd
Smaragd
lisbeth skrev:Hold da op hvor er den smuk :-o :-o :-o ,men har du selv lavet læderblomsten? jeg har læst at det vist var lavet ud af en gammel læderfrakke ,men hvordan?

Nej - det er kun bunden, der er lavet af en gammel frakke. Ikke blomsten. Den er købt (for 10 kr på udsalg).
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Kontakt:
Her kommer mit bud:
Armbånd knyttet i 1,5mm læder med lås i sølv. Rigtig lækkert - sidder tæt til armen.

Billede

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Er der slet ikke flere bud???
Besvar