For mig var det virkelig en vi-beskytter-altså-vores-egne-så-la-være-med-at-truer-vores-ravn diskussie
Jeg må indrømmer at jeg elsker lidt drama en gang i mellem, livet kan være lidt kedelig uden drama.
Redaktør: rumlebumle

Becca T skrev:Hehe jeg havde den fornyelse at læser det hele, var da lidt ´spændende' (undskyld Lene....)
For mig var det virkelig en vi-beskytter-altså-vores-egne-så-la-være-med-at-truer-vores-ravn diskussie
Jeg må indrømmer at jeg elsker lidt drama en gang i mellem, livet kan være lidt kedelig uden drama.
- men backup er bedrePia skrev:Kom til at tænke på min salige farfar, han sagde ofte: Viden er magt
... for Lene ikke skal få problemer, er det trådsletnings-skyldige indlæg (som desværre var mitLene skrev:Trådene har jeg slettet pga. der er kopieret materiale fra pågældende forretning, og denne ønsker det slettet
Under "God Fornøjelse!" lidt højere oppe er det et link ud til et billede af hele tråden - minus det meste af det indlæg der med citater fremprovokerede SoMo-Art's officielle vrede og fik tråden slettet, men det er forklaret på billedet.Linda skrev:...ærgeligt at det er blevet slettet, ville da gerne have læst tråden.

Ja det er da ikke mindre end fantstiskBlueRaven skrev:Linda skrev:
Tænk, at vi har sådan en beskytter herinde...
BAGgrundLinda skrev:og om Hanne bliver til en blåhval eller ej.... på BAGgrund af hendes po po....hahahhaha, eller noget andet Blue.....bare du bliver her, så er jeg fløjtende ligeglad med hvad du hedder.....