FMG august bestilling
Redaktør: rumlebumle
Liza: Mangler der så nogle linier, så vi ikke rammer den sorte pris?
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Hvis der er flere linier tilbage vil jeg gerne mede om 5 mere - har fundet lidt ekstra.
Glade hilsener fra :

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Hej Liza
Hvis du mangler linier, så jeg også godt finde på lidt ekstra
Hvis du mangler linier, så jeg også godt finde på lidt ekstra
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg mangler stadig bestillingsliste fra nogle brugere, så vender tilbage i aften.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
OBS!!!!!
Jeg er nødt til at sige STOP for alle rettelser og tilføjelser (selvom du fik en pb fra mig). Jeg sende mail i morgen til alle til godkendelse, der er desværre nogle ting som er udsolgte.
Jeg beklager, men jeg er nødt til at være hård, bestillingen er meget mere kompliceret end jeg forestillede mig og tager meget længere tid end jeg regnede
Men jeg skal nok klare det
Jeg er nødt til at sige STOP for alle rettelser og tilføjelser (selvom du fik en pb fra mig). Jeg sende mail i morgen til alle til godkendelse, der er desværre nogle ting som er udsolgte.
Jeg beklager, men jeg er nødt til at være hård, bestillingen er meget mere kompliceret end jeg forestillede mig og tager meget længere tid end jeg regnede
Helt i orden, Liza. Du må sige til, hvis jeg skal hjælpe dig. Stod for en bestilling på det grønne sidste år.Smykkeunivers skrev:OBS!!!!!
Glade hilsener fra :

Liza.. Bestilling OK - og pengene overført... 
De bedste hilsner
Mette
Mette
Bestilling ok, og penge er overført til dig.
Glade hilsener fra :