Vi må vist ud i en tilbygning eller noget
UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
jeg har en endnu bedre ide.. Send dem til Virum..

alså det der med at i ike har plads til jeres ny indkøbte perler er da noget være pjat for så får i dem sendt til den forkerte adrasse, jeg har masser af plads så lad dem da bare komme til Fur

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ja det er sjovt, for jeg har også et par rum der mangler indhold, så I sender bare..

Kærlig hilsen

Sikke en flot orden, der er i den nye Billy-reol
Og sikke et dejligt stort hobbyrum
du har Anne - der er masser af plads til mange hobby-aktiviteter 
Og sikke et dejligt stort hobbyrum
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
HOLD DA HELT OP!!!
jeg er godt nok misundelig på alle de perler i har
jeg har kun to standard jem og fix kasser, 1 til perler og 1 til guld/sølv ting. så behøver jeg jo ikke have så dårlig samvittighed hver gang jeg bestiller nyt
jeg er godt nok misundelig på alle de perler i har
jeg har kun to standard jem og fix kasser, 1 til perler og 1 til guld/sølv ting. så behøver jeg jo ikke have så dårlig samvittighed hver gang jeg bestiller nyt
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Bare rolig Jeannette, du skal nok komme efter det, man bliver ret hurtig afhængig, fx skal jeg i øjeblikket sørge for at komme først hjem, så det ikke bliver afsløret helt HVOR mange ting jeg har bestilt på ebayjeanette skrev:HOLD DA HELT OP!!!
jeg er godt nok misundelig på alle de perler i har![]()