UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Ja indtil videre går det meget godt med ordenen, men jeg aner ikke, hvor jeg skal gøre af de 41 strenge jeg får hjem fra GL-fælles-bestillingen på det andet forum :think:
Vi må vist ud i en tilbygning eller noget :))
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
jeg har en endnu bedre ide.. Send dem til Virum.. =)) =)) =))
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op en fin orden du har, ja jeg venter også en masse strenge fra Golden lake og hvor skal jeg lægge dem :doh: jeg må se at lægge dem efter stenenes navn i mine kasser med hjul :doh:
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
alså det der med at i ike har plads til jeres ny indkøbte perler er da noget være pjat for så får i dem sendt til den forkerte adrasse, jeg har masser af plads så lad dem da bare komme til Fur =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ja det er sjovt, for jeg har også et par rum der mangler indhold, så I sender bare.. =)) =)) =))
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Havfruen: Med alle de perler jeg har ville Fur synke i havet under vægten af dem =)) =)) :)) =))
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Nej nej for vi har jo moleret og det er med til at holde os op. Hvis vi ikke får det omsat til sæbe og smykke sten aldt sammen =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Sikke en flot orden, der er i den nye Billy-reol :clap: :clap: :clap:

Og sikke et dejligt stort hobbyrum :x- du har Anne - der er masser af plads til mange hobby-aktiviteter :ymhug:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
jeanette
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: midtjylland
HOLD DA HELT OP!!!
jeg er godt nok misundelig på alle de perler i har :drool:
jeg har kun to standard jem og fix kasser, 1 til perler og 1 til guld/sølv ting. så behøver jeg jo ikke have så dårlig samvittighed hver gang jeg bestiller nyt ;)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
jeanette skrev:HOLD DA HELT OP!!!
jeg er godt nok misundelig på alle de perler i har :drool:
jeg har kun to standard jem og fix kasser, 1 til perler og 1 til guld/sølv ting. så behøver jeg jo ikke have så dårlig samvittighed hver gang jeg bestiller nyt ;)
Bare rolig Jeannette, du skal nok komme efter det, man bliver ret hurtig afhængig, fx skal jeg i øjeblikket sørge for at komme først hjem, så det ikke bliver afsløret helt HVOR mange ting jeg har bestilt på ebay :)) :)) Men for en del af os er vi så langt ude at vi ikke engang har dårlig samvittighed mere =)) =))
Besvar