Altså sidst jeg var inde og se, kunne jeg sagtens se alt på billedet, hvorfor er det så større nu..?Love-Shopping skrev:Joanna. Jeg kan fint se alle perlerne..
Jeg må da vist efterhånden, være den eneste som ikke har modtaget nogen perler
Dyt dyt skal vi byt Oktober 2010
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Kan trøste med jeg heller ikke har modtaget fra grøn. Men tror den er blevet "væk i posten" så tror den lige pluslig dumper ind af døren.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Love-Shopping
- Opal

Det er bare så øv øv med post dk.. Men ja bare det kommer, så går det nok. Bare så kedeligt at vente.Susanne i nord skrev:Kan trøste med jeg heller ikke har modtaget fra grøn. Men tror den er blevet "væk i posten" så tror den lige pluslig dumper ind af døren.
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

Fuldstændig enig.... Men så er der konkurencer, man kan prøve at udfordre sig med.Love-Shopping skrev:Det er bare så øv øv med post dk.. Men ja bare det kommer, så går det nok. Bare så kedeligt at vente.Susanne i nord skrev:Kan trøste med jeg heller ikke har modtaget fra grøn. Men tror den er blevet "væk i posten" så tror den lige pluslig dumper ind af døren.
-
Love-Shopping
- Opal

Så kom der endelig perler til mig.. Og jeg har været igang med det samme 
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

Mine kom også idag fra det grønne, med post stempel d. 10... Sikke lang tid undervejs.
-
Love-Shopping
- Opal

Har helt glemt at lægge billeder ind. Så her kommer de.
Tusind tak til giveren, for de skønne perler.

OK Sedlen med hvilke perler det er, kan jeg ikke lige finde i mit perle rod, så skriver det ind senere
Tusind tak til giveren, for de skønne perler.

OK Sedlen med hvilke perler det er, kan jeg ikke lige finde i mit perle rod, så skriver det ind senere
Knus fra Katja
Hvor er det bare smukke ting i laver allesammen.

Så har jeg fået lavet lidt af mine bytteperler
Der er vist ved at gå lidt jul i den for mig

Jeg har desværre ikke fået lavet noget af de flade perlemønter jeg fik, da hullerne var meget skæve... så vidste ikke lige hvordan jeg skulle få dem brugt...
Der er vist ved at gå lidt jul i den for mig

Jeg har desværre ikke fået lavet noget af de flade perlemønter jeg fik, da hullerne var meget skæve... så vidste ikke lige hvordan jeg skulle få dem brugt...
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Det er dejligt at se alle jeres smykker i får lavet af dyt dyt skal vi byt perler, men troede man også skulle vise hvad man havde modtaget, så vise hvad man får ud af de sendte perler

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk