Charlotte: Jeg synes du sagde du ikke havde så meget?!?!?! Du har OVER dobbelt så meget som mig..
JEG VIL HA´ MERE!!!
Lene: Sikken da en orden du har. Det ser godt ud. Jeg glæder mig til at se bibliotektet. Jeg læser også selv rigtig meget. Skal have et par kapitler inden jeg går i seng, ellers er det helt forkert.
Hov hov piger... Jeg fornemmer lidt mobning her...
Før havde jeg ca. 15x30 at arbejde på... Det område er da mindst fordoblet nu..
Syntes i andre har nogle dejlige steder at arbejde. Jeg ønsker mig en lidt større bordplade.. Men tvivler nu på, at det vil hjælpe synderligt.. Jeg får nok ikke mere plads - blot mere rod....
Hvor har I bare orden I det med jeres kasser og jeg har fundet mit skab jeg skal ud og købe ,for jeg har siddet hele formiddagen og kigget på diverse reoler og skabe og så skal jeg vist i Harald Nyborg efter kasser istedetfor de store kasser jeg har på gulvet
Charlotte nej jeg kan slet ikke se at du elsker sw.
Lene lækkert værelse du har og det er sjovt at se jeres hobbyrum/kontor
Hold da op, hvor der er styr på det hos jer alle ..... sådan næsten da , så nu vil jeg vise jer hvordan man opretholder et totalt kreativt rod
Det ene lille bord, så er der et andet lille bord med computeren mm på....
kommoden med nogle af de farveopdelte perler
En hylde med flere farveopdelte....
Skuffe med creme og ferskenfarvede
de grønne - har forbud imod at købe flere grønne - der kan ikke være flere i skuffen
Lyserøde
De blå - dem kan jeg godt købe flere af (der er plads i skuffen)
De brune....
Sikke en sjov tråd Virkelig interessant at se hvordan I andre har indrettet jer. Og hold da op hvor er jeg bare misundelig på alle jeres lækre materialer. Synes jeg bruger vilde summer på perler og sten, men kan da godt se at jeg ikke når jer til sokkeholderne Jeg tager et par billeder af mit eget arbejdsbord senere i dag