KorrektShawnee skrev:Jeg gætter på Love-Shopping?
Dyt dyt skal vi byt Oktober 2010
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Knus fra Katja
Hej med jer
Jeg er så ked af, at jeg ikke har fået lavet noget med de utroligt flotte perler, jeg fik i bytte. Jeg er tidsmæssigt helt lagt ned. Skal holde fest for 50 mennesker på lørdag (science fiction temafest) og har samtidig mere end almindeligt travlt på arbejdet. Så jeg har simpelt hen ikke kunne finde tid til at rode med perler i flere uger.
Lige så snart jeg får en aften uden pligter (synger nemlig også i det band, der kommer og spiller lørdag og i kor og går på uni en aften om ugen) så laver jeg noget og lægger billederne op.
Jeg er llidt blank på, hvem der har sendt til mig, men måske Lise Sonne?
Knus Joan
Jeg er så ked af, at jeg ikke har fået lavet noget med de utroligt flotte perler, jeg fik i bytte. Jeg er tidsmæssigt helt lagt ned. Skal holde fest for 50 mennesker på lørdag (science fiction temafest) og har samtidig mere end almindeligt travlt på arbejdet. Så jeg har simpelt hen ikke kunne finde tid til at rode med perler i flere uger.
Lige så snart jeg får en aften uden pligter (synger nemlig også i det band, der kommer og spiller lørdag og i kor og går på uni en aften om ugen) så laver jeg noget og lægger billederne op.
Knus Joan
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Yep, det er rigtigt ....Gætter på, at jeg fik fra Butler ??Joanna skrev:Hej med jer
Knus Joan
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Så må jeg jo have fået af dig ?lisbeth skrev:I skal tage det bogstav der står foran jeres eget så vidt jeg har forstået
og hvis det er systemet, så er der ikke meget gætteri, for så er listen jo som på første side ??? Kan det være rigtigt ?
Yes Lise det er mig, men jeg var lidt spændt på hvad du ville lave med koral roserne,agat coins og de små picture jaspers ved jeg ikke hvordan de kan bruges
men du har nok ikke haft tid til at lave det evt. på gr af din udstilling? 
Nej jeg tror ikke det er sådan med navnene,for så vidt jeg husker så har Susanne i nord fået perler fra dig
Nej jeg tror ikke det er sådan med navnene,for så vidt jeg husker så har Susanne i nord fået perler fra dig
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jamen så tusind tak - har faktisk agat coins i gang (men ikke noget kamera lige nulisbeth skrev:Yes Lise det er mig, men jeg var lidt spændt på hvad du ville lave med koral roserne,agat coins og de små picture jaspers ved jeg ikke hvordan de kan brugesmen du har nok ikke haft tid til at lave det evt. på gr af din udstilling?
Anja er det så dig som har sendt til mig??????