Dato for oprettelse af emner/indlæg

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Vil lige høre om det blot er mig som enten ikke kan se eller mangler hvornår et emne er oprettet. ???
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Edith du kan se det oppe til højre i indlægget
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Geografisk sted: Åbybro
Kontakt:
Du kan også se dato for oprettelse, inden du klikker ind på emnet, der står datoen under forfatter. ~o) ~o)
butler
Opal
Opal
Kontakt:
Ja det kan jeg se. Men det var nok på forsiden når jeg har trykket på " vis nye indlæg "
Det betyder nok heller ikke noget, men jeg syntes det var rart ikke at skulle ind på selve indlægget, hvis det nu var et " gaaaaaammmm elt " indlæg, som pludselig kom op igen og jeg egentlig var færdig med.
Jeg kan desværre ikke altid lige huse " overskrifterne "
Men tænk ikke mere på det.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Næææh Edith, det synes jeg da ikke vi skal glemme!!!
jeg savner nemlig også lidt at se datoen på forsiden under forfatteren......(har det på det grønne) og det sætter jeg også pris på!!

eks. Lisbeths gamle ure til salg dukkede jo lige op og så tænkte jeg jo, guuud sælger hun nu noget lækkert vi ikke kan undvære igen......indtil jeg jo så at det var den gamle salgstråd......og det er jo ikke fordi de gamle tråde ikke skla dukke op, men måske som du selv siger - Jeg er færdig med den.

måske et ? til vores Lene og webmasteren ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Bare lige til orientering, så er Lisbeth´s indlæg med hendes ure IKKE et gammelt indlæg, men et nyt indlæg hun har oprettet, da hun formentlig har haft flere til salg. Hvis et gammelt indlæg "popper" op, er det fordi der er en der har skrevet noget nyt i det.

Derudover forstår jeg ikke helt det med datoer, for hos mig, er der datoer både på forsiden og inde i hver kategori. Måske det ikke er ens for alle?
Pia
Opal
Opal
når du trykker på vis nye indlæg og de kommer frem, så markeres det ganske rigtigt hvornår det seneste indlæg er skrevet, men det vi kunne ønske os, er 'stiftelses-datoen' for trådens oprettelse, det fremgår nemlig ikke i det nye system - jeg er enig med butler og lisbeth - det ville være rart, hvis det atter markeres.
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det er altså meget mærkeligt, for hos mig kan jeg godt se hvornår indlægget er skrevet. Både med dato og tid :-?
butler
Opal
Opal
Kontakt:
Pia skrev:når du trykker på vis nye indlæg og de kommer frem, så markeres det ganske rigtigt hvornår det seneste indlæg er skrevet, men det vi kunne ønske os, er 'stiftelses-datoen' for trådens oprettelse, det fremgår nemlig ikke i det nye system - jeg er enig med butler og lisbeth - det ville være rart, hvis det atter markeres.
det var netop lige det jeg mente.
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Geografisk sted: Åbybro
Kontakt:
butler skrev:
Pia skrev:når du trykker på vis nye indlæg og de kommer frem, så markeres det ganske rigtigt hvornår det seneste indlæg er skrevet, men det vi kunne ønske os, er 'stiftelses-datoen' for trådens oprettelse, det fremgår nemlig ikke i det nye system - jeg er enig med butler og lisbeth - det ville være rart, hvis det atter markeres.
det var netop lige det jeg mente.
Hvis jeg har forstået det ret, så skulle det være oprettelse dato på nu.
Besvar